دوستانه

دوستانه

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 20035
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


شعر و متن عاشقانه

 

آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .

.

.

هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد

هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .

.

.

«« خداروشکر که خوشبختی،واسه اینه که من میرم

 

اینا بازیه تقدیره،کی گفته از تو دلگیرم

 

خداروشکر کسی جز من،همه دنیاتو پرکرده

 

که تصویر نگاه اون،جلو چشماتو پرکرده

 

هنوز عین همون روزا شبیه کوه سرسختم

 

به دنیا وانمود کردم،منم مثل تو خوشبختم

 

ندیده هیشکی اشکامو،فقط با بغض میخندم

 

به فکر خاطرات تو،ولی تو راهه آیندم

 

دیگه میدونم این راهو باید تنهای تنهاشم

 

به جای فکر تو باید،یه کم فکر خودم باشم

 

هوای زندگیم بی تو زیادم صاف و روشن نیست

 

ولی غیر از گریز از تو،دیگه راهی واسه من نیست

 

نه تو میتونی عاشق شی،نه من بی تاب و دیونم

 

خودت خواستی ازت رد شم،واسه اینه نمیمونم ! »»

«« خداروشکر که خوشبختی،واسه اینه که من میرم

 

.

.

پرسه ای آغاز کردیم در خیال دل به یاد آورد ایام وصال

از جدایی یک دو سالی میگذشت یک دو سال ازعمررفت وبرنگشت

دل به یاد آورد اول بار را خاطرات اولین دیدار را

آن نظر بازی ،آن اسرار را آن دو چشم مست آهو وار را

همچو راهی مبهم و سر بسته بود چون من از تکرار او هم خسته بود

آمد و هم آشیان شد با من او هم نشین وهم زبان شد بامن او

خسته جان بودم که جان شد با من او نا توان بودم توان شد با من او

دامنش شد خوابگاه خستگی این چنین آغاز شد دل بستگی

وای از آن شب زنده داری تا سحر وای از آن عمری که با او شد به سر

مست او بودم ز دنیا بی خبر دم به دم این عشق می شد بیشتر

آمد و در خلوتم دمساز شد گفت و گو ها بین ما آغاز شد

گفتمش در عشق پا بر جاست دل گر گشایی چشم دل،زیباست دل

دل ز عشق روی تو حیران شده در پی عشق تو سر گردان شده

گفت:در عشقت وفا دارم بدان من تو را بس دئست می دارم بدان

شوق وصلت را به سر دارم بدان چون تویی مخمور و خمّارم بدان

با تو شادی می شود غم های من با تو زیبا می شود دنیای من

گفتمش عشقت به دل افزون شده دل به جادوی رخت افسون شده

جز تو هر یادی به دل مدفون شده عالم از زیباییت مجنون شده

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی تاريخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to friendly18.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com